המלצה על חברת בתים ושינויים שיפוצים

שמי מיכל, אני בעלי ושני ילדיי גרים בדירה שהוריש לנו אבי, ז״ל, בתל אביב. עברנו לבית הזה לפני כשנה והחלטנו שאנחנו לא נכנסים לבית לפני שהוא עובר שיפוץ רציני. ידענו כמובן ששיפוץ בית זה דבר לא זול ולהפך – מאד יקר אבל בלי לשפץ את הבית לא הסכמנו לגור שם כי אנחנו רגילים לסטנדרט מסויים של בתים משופצים ולא חורבות בנות 50 שנה ויותר..

התחלתי לדבר עם בעלי על השיפוץ. הכי קריטי בבית היה שיפוץ המטבח ושיפוץ האמבטיה בעוד כל שאר הבית דורש שיפוץ רק מבחינת צבע והחלפת הריצוף. כמובן שצריך היה גם לשפץ ולחדש את תשתיות הביוב אבל זה היה בסדר, סמכתי על השיפוצניק שיבוא שהוא ידע מה לעשות ואיך לגרום לכך שהבית שהיה של אבי ואמי הבית שבו גדלתי, יראה כמו בית חלומות אחרי שיפוץ.

מאד קיווינו שלא ניכנס להוצאות שגדולות עלינו אבל היינו מוכנים לכל דבר כשצלצלנו לקבלן שיפוצים אחד, ערבי שמצאנו באינטרנט וביקשנו ממנו לבוא לראות את הבית ותת הצעת מחיר.

השיפוצניק הגיע, הסתכל על הבית ואמר שהוא חייב שיפוץ בית רציני אחרת באמת לא נוכל לגור שם בלי שיפוץ.
אז בסדר שאלנו כמה הוא רוצה והוא אמר שהוא רוצה 120000 שח. סגרנו עסקה על השיפוץ ( חשבנו שיעלה הרבה יותר) וסוכם שהוא יתחיל ב שיפוצים ביום ראשון שאחרי הפגישה שלנו.

נתנו לו מקדמה של 3000 שח ומאז לא שמענו ממנו יותר. קבלן השיפוצים הערבי פשוט נעלם.

התקשרתי לחברה טובה שלי ואמרתי לה שאני צריכה המלצה על שיפוצניק טוב כי עקצו אותנו ב 3000 שח ובלי המלצה אני לא מתעסקת עם עניין ה שיפוצים הזה יותר.
היא המליצה לי על חברת בתים ושינויים שיפוצים וצלצולי לתאם פגישה.

הגיע בחור יהודי, ישראלי, מקסים שהציג את עצמו כקבלן השיפוצים שיעשה עבורנו את השיפוץ. טל רביב.
טל שמע את מה שעשו לנו ואמר שהוא ימצה אותנו על היחס הרע שהשיפוצניק העניק לנו והוא החל בעבודת שיפוץ הבית כבר באותו השבוע.

היום אנחנו גרים בבית חלומותינו שעבר שיפוץ רציני ומסיבי ואנחנו מאושרים מהטיפול המסור שקיבלנו מחברת בתים ושינויים שיפוצים. לא יכולנו לקבל שיפוץ טוב יותר ומושקע יותר ממה שקיבלנו.

תודה לטל רביב ולחברת בתים ושינויים על שיפוץ הבית לכל מי שצריך שיפוץ – גם אם זה שיפוץ בית או שיפוץ עסק – הכי מתאימים לעבודה הזו הם חברת בתים ושינויים שיפוצים.

הביעו את דעתכם לגבי הכתוב!